

📋 Elk oefentoets bestaat uit 10 meerkeuzevragen, willekeurig gekozen uit een grotere database met honderden vragen. Hierdoor kun je dezelfde test meerdere keren doen zonder exact dezelfde vragen te krijgen – perfect om te blijven oefenen
Tekst 1
- Paragraaf 1 (Inleiding): Video games zijn niet alleen leuk, maar kunnen ook de wereld verbeteren! In 2025 spelen miljoenen mensen games op hun consoles, telefoons en VR-brillen. Deze tekst legt uit hoe games kunnen helpen om milieuproblemen op te lossen.
- Paragraaf 2 (Kern): Veel games leren spelers over duurzaamheid. Bijvoorbeeld, in het spel EcoCraft moeten spelers een virtuele wereld redden door bossen te planten en vervuiling te stoppen. Dit leert jongeren hoe belangrijk het is om de natuur te beschermen.
- Paragraaf 3 (Kern): Daarnaast gebruiken sommige games echte energiebesparende technologie. Bedrijven maken nu consoles die minder elektriciteit gebruiken. Ook worden games ontworpen met gerecyclede materialen, zoals plastic uit de oceaan.
- Paragraaf 4 (Afsluiting): Kortom, video games zijn meer dan alleen entertainment. Ze kunnen ons inspireren om groener te leven en nieuwe technologieën te gebruiken. Laten we games spelen én de planeet redden!
#1. Tekst 1: De eerste paragraaf is de inleiding van de tekst.
#2. Tekst 1: De afsluiting geeft een samenvatting en een oproep tot actie.
#3. Tekst 1: Paragraaf 2 introduceert het onderwerp van video games.
#4. Tekst 1: De kern van de tekst legt uit hoe games duurzaamheid bevorderen.
#5. Tekst 1: Signaalwoorden zoals ‘kortom’ worden gebruikt in de inleiding.
#6. Tekst 1: Paragraaf 3 geeft een voorbeeld van een duurzaam spel.
#7. Tekst 1: De tekst heeft twee kernparagrafen.
#8. Tekst 1: De inleiding geeft een mening over de waarde van video games.
#9. Tekst 1: Paragraaf 4 stelt een oplossing voor milieuproblemen voor.
#10. Tekst 1: De tekst heeft geen afsluiting.
#11. Tekst 1: Signaalwoorden zoals ‘bijvoorbeeld’ verbinden ideeën binnen een paragraaf.
#12. Tekst 1: De kernparagrafen geven geen voorbeelden van games.
#13. Tekst 1: De afsluiting herhaalt precies wat in de inleiding staat.
#14. Tekst 1: De structuur van de tekst helpt de lezer de boodschap te begrijpen.
#15. Tekst 1: Paragraaf 2 en 3 zijn verbonden door een gedeeld onderwerp.
#16. Tekst 1: De inleiding insinúa dat los videojuegos son solo entretenimiento.
#17. Tekst 1: Paragraaf 4 inspireert de lezer om actie te ondernemen.
#18. Tekst 1: Signaalwoorden zoals ‘daarnaast’ tonen een extra idee.
#19. Tekst 1: Paragraaf 2 heeft dezelfde functie que paragraaf 3.
#20. Tekst 1: Paragraaf 1 geeft een oplossing voor milieuproblemen.
#21. Tekst 1: Wat is de functie van paragraaf 1?
#22. Tekst 1: Welke paragraaf is de afsluiting?
#23. Tekst 1: Wat is het doel van paragraaf 2?
#24. Tekst 1: Hoe zijn paragraaf 2 en 3 verbonden?
#25. Tekst 1: Welk signaalwoord in paragraaf 4 geeft de afsluiting aan?
#26. Tekst 1: Wat is de functie van paragraaf 3?
#27. Tekst 1: Welke paragraaf bevat de kern van de tekst?
#28. Tekst 1: Waarom volgt paragraaf 3 op paragraaf 2?
#29. Tekst 1: Welke paragraaf inspireert de lezer om actie te ondernemen?
#30. Tekst 1: Welk deel van de tekst introduceert het onderwerp?
#31. Tekst 1: Wat verbindt de ideeën tussen paragraaf 2 en 3?
#32. Tekst 1: Welke paragraaf geeft een oplossing voor milieuproblemen?
#33. Tekst 1: Wat is het doel van de eerste zin in paragraaf 2?
#34. Tekst 1: Welke paragraaf vat de voordelen van video games samen?
#35. Tekst 1: Waarom is paragraaf 4 de afsluiting?
#36. Tekst 1: Welk signaalwoord in paragraaf 3 toont een extra idee?
#37. Tekst 1: Wat is de functie van de eerste zin in paragraaf 1?
#38. Tekst 1: Welke paragraaf legt uit hoe games energie besparen?
#39. Tekst 1: Hoe helpt de structuur van de tekst de lezer?
#40. Tekst 1: Welke paragraaf geeft een voorbeeld van een spel?
Vorige
Voltooien
Menu
Menú